Translate

torsdag 18 februari 2010

Du SKA bli min så e de bara....

Jajag har svävat på moln idag :) Har känt mig så jävla glad och motiverad, ÄNTLIGEN:) När jag ställde mig på vågen så fatta jag knappt de, att jag finally nått mitt först mål, de e en bra bit kvar men de känns så mycke lättare nu när man kommit närmre :) Jajja struntsamma nu till ngt annat :P

Jag e KÄR jag ska ha de så e de bara
En säng har jag varit sugen på så länge, och ja de e denna vi eller nja JAG ska spara till, älskling skiter nog i vilket haha, men jag har alltid velat ha en himmelsäng så en gång köpte jag på ebay en sådan har lövkrona i bronsfärg, skitsnygg,
 men tyvär har den aldrig kommit upp den dyra lilla saken, hade den ovanför Sigges spjälsäng i början men den va inte där länge, kom från australien så den har rest långt men tyvär aldrig kommit till större användning, och nu när jag hittat denna på Halens så kommer jag ALDRIG sätta upp den heller för jag ska ha denna så e de..







Här har ni en bild :P Så om någon e sugen så varsegoo o lägg ett bud :)






Men här e en bild på sängen jag vill ha www.halens.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha