Translate

tisdag 5 januari 2010

Så e de och så kommer de alltid vara...

Ja då va de dax för ngt nytt, läste på texttv om att nu kommer de fåglar som bär på fästingar som har tyfussmitta, och JA detta kan smitta till människor och ja man kan dö av de.. Så nu har de kommit ngt nytt som ska skrämma upp sveriges befolkning.... Jag blir så trött på allt detta jävla snack om smittor hit och smittor dit, ja vad fan tros de... Människan kommer på mer och mer saker som ska göra att vi överlever de mesta, vi blir äldre och äldre, och jorden blir mer och mer överbefolkad...
Jag tror att de kommer komma nya saker hela tiden som kommer att hålla befolkningen i takt med vad vår planet klarar av..
Tro nu verkligen inte att jag har dödslängtan eller ngt för de har jag verkligen inte och jag vill absolut inte för hela min värld förlora min familj eller någon annan när och kär.. Men jag tror de e så här de alltid kommer vara och vi människor kommer inte kunna hantera alla saker som drabbar oss...
Har dessutom fått höra att svininfluensavacc kan ha en biverkning som sterilitet (ännu en sak som gör att människor inte kommer kunna fortplanta sig) om de nu skulle bli så, vilket inte skulle förvåna mig.... Som sagt de kommer HELA tiden komma nya saker som kommer skrämma upp oss alla... Och de e väl skrämmande att människan ska leka gud hela tiden...
Känner mig jättehemsk när jag skriver de eftersom jag absolut inte vill förlora mina barn eller familj och jag vill inte förlora livet heller men de e detta jag tror.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha