Translate

tisdag 5 januari 2010

En lista jag snattat men här e lite om mig :)

Ditt namn? - Ninni
Födelseår? - 1982
Hur Lång är du? - 171 cm 
Spelar du något instrument? - Inte alls, möjligtvis Sigges lilla piano
Dina första tankar när du vaknar av väckarklockan? - Upp o hoppa KAFFE
Är du hungrig? - Ja de kurrar väl lite men inget jag inte kan stå emot!
Vart befinner du dig just nu? -Ja soffan med laptop i knäet :)
Vad har du för färg på trosor/ Kalsonger? - Svarta
Vad är du bra på? - Läsa människor
Har du några husdjur? -Har haft men lille Pysen fick flytta till mamma och pappa
Är du singel? - Nej
Vem vet mest om dig? - Nina Diana och MaQan
Vad vill du ha just nu? - Fast anställning och ett hem att trivas i....
Ditt mål i livet? - Mitt mål e att följa mitt hjärta  att jag ska få dö som en lycklig gammal tant
Rädd för? -Spindlar, och gubben under sängen
Har du körkort? - inte än men de kommer de kommer
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Mimmi, men tack o lov rädda farmor mig ^^.
Pepsi eller Coca cola? - Inget men om jag blir tvingad så en kall jävla cola
McDonalds eller Burgerking? -Burger king
Sjunger du? - ja ibland för mina barn, Alexander somnar så gott för att slippa höra eländet:)
Vad har du för skostorlek? -39-40
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? - Inte 
Kommer du överens med dina föräldrar? -Ja verkligen 
hårfärg? -blond i botten men brunett nu
Skorna du hade på dig idag? - slitna Reebook
Grönan eller Liseberg? - Liseberg 
Kläder du har på dig? - Oversized mjukisbrallor och en topp
Favoritårstid? - Vår och sommar
Favoritmat och dryck? - Kommer verkligen inte på ngt, har tappat lusten på go mat..
Hur svarar du i telefonen hemma? -Hallå, eller om Hej de e Ninni
Hur svarar du i mobilen? -samma som ovann
Sov du ensam inatt? -  Nä Alexander låg brevid mig
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Gick upp ur sängen
Vad gjorde du för 15 min sedan? -Läste Dorpans blogg
Vad var det senaste någon sa till dig? -varför snackar alla om färger på fb?
Vad är det för väder hos dig nu? - Snö
Godaste glassmaken? - B&J Halfbaked
Sover du tungt? - Ja 
Druckit idag? - kaffe o vatten 
Drömmer du mardrömmar? -Ja dom kommer lite då och då
Favoritklädsel? -Har ingen nu.
Vad ser du om du tittar till höger? -MaQan
Favoritgodis? - Choklad
Hur många kuddar sover du med? -2 men har 4 i sängen
Längtar du mest efter just nu? -Sängen
Vad väntar dig om 10 år? - Att trivs med livet och jag har de som jag vill ha de
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - Pannbiffar
Snus eller cigaretter? - cigg
Vill du ha barn? -har 2 st
Längtar du till din nästa födelsedag? - Jag sluta längta efter jag fyllat 25
Är du snäll? - Ja men de betyder inte att man kör med mig för de...
Är du blyg? - Hmm de beror på
Tycker du att du har fin dialekt? -hmmm 
Har du spytt i nåns knä? - Aldrig
Tycker du om fester? -Ja alltid kul o komma ut o ha skoj ju
Är du modig? - Nja de beror vad de gäller
Har du använt någon hårprodukt idag? - jo
Har du bråkat med någon idag? - Nä men min hjärna har 
Vad har du för planer till helgen? - Hoppas väl på jobb
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - 18är bra som det är
Är du sugen på något just nu? -Sova
Brukar du bada i sjöar om somrarna? - Nee de va mycke längessen
En bra film? - Så många
Vem får en kram? -Alla mina nära och kära 
Vem får en puss? - Min familj innan jag går och lägger mig
Brukar du läsa horoskop? - ja det är kul
Sprit, cider, vin eller öl - ÖL, cider, vin och sist sprit :)
Bläck eller blyerts? - båda
Katt eller råtta? - Katt
Hund eller katt? - Hund
Vad såg du senast på tv? Unga mödrar
Kan du baka bullar? - Kan kan jag men gör inte 
Gillar du din pappa? -Love him
Kallas för: Ninni
Stjärntecken: Kräfta
Höger eller vänsterhänt: höger
Piercing: Öronen, Navel näsa tunga
Tatueringar: 3 st och de kommer fler 
Kär:Varje minut
Vilken parfym använder du?: Jean Paul Gultier
Gillar du att tvätta: Ehh nä men jag gillar nytvättat :)
Gillar du bergochdalbanor: JAAAAAAAAAAA
Yrke: Undersköterska 
Bästa vän: Nina Diana 
Familj: MaQan Sigge och Alexander, sen har jag en massa till men detta e MIIN familj :)

1 kommentar:

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha