Translate

lördag 2 januari 2010

2009

En lista jag snodde av Dorpan hahaha

ÅRET 2009.

Hur har året nollnio varit för dig? 

De har varit ett år med en lååång graviditet och fött fram en underbar liten son, tufft ibland men överlag helt underbart...

Bättre än förra året? Nja de såg väl nästan likadant ut som 09, gravid och en liten Sigge föddes :)

Har du träffat några nya vänner? Yes 

Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? Ja min son Alex föddes ju såklart men en massa andra saker som jag även kommer ta med mig resten av livet...

Har du flyttat under år nollnio? Japp, vi flytta till vår 4:a

Har du hittat en ny låt som du älskar? En massa

Isåfall vilken?
 Som sagt en hel del

 
KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? Underbar
 

Har du strulat med någon? med min älskade såklart 

Har du varit kär? varje dag

Har du sagt jag älskar dig till någon? Jag säger de varje dag till mina barn och älsklingen

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Älskling

Har du haft ett hemligt förhållande? Ja med min laptop

SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? Nej tack o lov
Har någon i din släkt avlidit? inte detta året!!

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej 

Har du varit i slagsmål? Inte min stil, använder truten istället

PERSONLIGT.


Har du gjort någonting du ångrar? Ja 

Isåfall vad? att jag va en riktig gnällröv när jag va gravid...

Har du skämt ut dig? Ja de händer lite varje dag hahaha

Har du ljugit för en vän? Ja

Har du gjort något dumt mot en vän? Kan jag inte tycka direkt men där e säkert någon som har en fis på tvären för ngt....

Har en vän gjort något dumt mot dig?  Japp de kan man fan säga!!


VÄNSKAP.
Har du förlorat en vän? Nä de tycker jag inte, umgås bara med mina RIKTIGA vänner, falskt skit har jag raderat för längessen


Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Ja några faktiskt tack vare Facebook :)

Har du gått bakom ryggen på en vän? Big NoNo

Har du ljugit för en bästa vän? Nejnejnej

Har du haft en relation med en vän? Relation?! Ja vänskapsrelation

Har du många killkompisar? NJa många och många men där e någon här och där!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha