Translate

torsdag 24 december 2009

Min BÄSTA jul <3

Jag har precis firat den bästa Julen på mycke länge, de va nästan att jag fällde någon tår för jag va så glad.... Sigge han fick jättemycke paketer, och Alex han fick en hel del han med hehe...
Sigge han fick en massa klossar som han kan bygga med, sängkläder, ett släp till sin älskade Bobbycar, och givetvis fick han en MASSA leksaker som låter en massa, men de e bara roligt hahaha, han spelar o har sig, sen fick han ett par rikitgt coola bilar....
Och jag kan fortfarande inte fatta de men VI fick en Micro av min käre bror och hans fruga, DÄR börja jag nästan lipa så glad jag blev :)
Men jag skämdes som ett as för vi hade inte köpt ngt till dom, men de kommer broren min, vi ska köpa ngt fint till er... Så fort de klirrar till i kassan så kommer de <3
Sen fick vi sängkläder av min mor och av min svärmor, micropopcorn :P
Kokböcker av min svägerska, hur man lagar fettsnål mat hahahaha :)
Ja herregud vilken Jul...
Jag som va så deppig innan för de kändes som vi skulle få den mest sugiga julen när man fick beskedet från fk, men med trevligt sällskap och god mat så förgyller de de mesta faktiskt, pengar e inte allt....
Sen va Alex inte så glad över all uppståndelse, men han har varit extra smågring dom senaste dagarna men jag vet inte om de e sprutan som håller i sig fortfarande, han va så skrikig nu ikväll så de gick inte o lugna han så vi gjorde en fuling och hällde i alvedon i maten hans, och nu sover han som en stock, han skrek och skrek hela tiden, så till sist blev han så övertrött så han kunde inte somna.... Men han tycker de e jobbigt med en massa ljud som han inte känner igen plus en massa olika röster och rörelser... Han fixar liksom inte de riktigt... Så folk tror vi har världens pipsill men sen e han ju inte så gammal än....
Nu ska jag mysa med gubben min.....

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha