Translate

måndag 30 november 2009

Värsta smärtan jag varit med om....

Ja igår hade vi Dop och lille Alexander firades med en liten fest efteråt, de bjöds på tårta och smörgåstårta, mycke mycke gott, men man hade inte så mycke ro till att äta med 35 pers i lyan men de gick hahaha, Alex tyckte nog att de va jobbigt med alla ljud och alla människor på en så liten yta så han va orolig, men de gick bra sen :)

Ja jag berättade att lillebror fått annan erättning och de goda humöret håller i sig :) Helt underbart, vi märker stor skillnad på Sigge med som blivit mycke gladare också :)

Jag har fått problem med gallan har jag kommit på, när jag va gravid hade jag ibland lite typ magknip bakom revbenen men jag har inte tänkt så mycke mer på de, men igår så åt jag ägg så fick jag lite magknip igen men de gick över, så jag skulle mumsa i lugn o ro på lite mer smörgåstårta, som där va ägg på och jag fick ont i magen igen, men jag gick o la mig och lillebror och jag somna, men jag vakna kl 24 av att jag hade SVINONT i ryggen upp bakom revbenen, jag krampa som fan, jag trodde jag skulle behöva ringa 112 så jävla ont de gjorde, svettades som tusan, men de gick sakta över och jag la mig.... Så idag berättade jag de för mamma och då sa hon de att de säkert va gallan, så jag kollade upp de och alla symptom stämde med hur jag hade de och nu ikväll åt vi bearnä till maten och de börjar göra smått ont igen, hoppas bara inte de blir lika illa igen för de va nog de värsta jag varit med om, inte ens att föda barn va värre, för denna smärta höll i läääääääääänge utan uppehåll...

Lillebror va på bvc idag och han väger nu 6700 och va 59 lång, hans kurva börjar stanna upp lite hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha