Translate

lördag 28 november 2009

Helt OTROLIGT

Detta e HELT otroligt.. Alexander har varit en liten orolig bebis väldigt länge nu, och jag slutade amma för jag klarade inte av stressen så mjölken va kass plus att jag mådde ganska dåligt i min kropp eftersom de tog hårt på mig....
Så nu har han bara fått ersättning ett tag men han verkar inte ha mått så bra av den, varit väldigt orolig och sovit väldigt väldigt lätt, och han har varit väldigt skrikig när han varit vaken, och sällan en glad min, kräkt mycke efter han har ätit plus att han har varit väldigt skrikig precis efter, idag köpte vi sempers ersättning den för dom med svår matsmälltning, och min lille unge blev som förbytt, han har legat har i soffan och snackat för fulla muggar och skrattat sen när han blivit trött så har han bara somnat, jag HOPPAS verkligen att de e så här de kommer vara, för de värmer så i mitt mammahjärta o se mina prinsar glada och välmående...
IMORGON e de DOP.... Vi har städat och haft oss hela dagen inför imorgon :) Så nu e här fiiint

Tjing tjing

1 kommentar:

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha