Translate

tisdag 24 november 2009

My first Christmas

Älskling e HEMMA :) WWEEIII
Allt hade gått bra men han e lite ynklig men de får han vara, jag e bara glad att han e hemma :)
Dagen har gått bra idag, jag och barnen gick ut en sväng när baby kommit hem så han fick vila i lugn o ro en stund, så de blev apoteket sen kappahl och sist Lindex och där handla jag en pyjamas till Sigge som han ska få i julklapp, (pappa har valt ut den :)) Och så hitta jag en Body till Lillebror som e röd och där står My first Christmas på den, jag såg den på deras webshop så jag va tvungen o se om dom hade den här och de hade dom :-) Så den blir de till Lillebror på julafton... Förra året hade Sigge den här tomtedräkten på sig men han blev så varm i den så han kunde inte ha den så länge, så detta bev ännu bättre tyckte jag :) Och en liten tomteluva SÅKLART..

Igår och idag har funkat jättebra med Lillebror, han har ätit var 3:dje timme och sovit bra mellan målen så de känns JÄVLIGT skönt, men han va väldigt orolig vid läggningen, de e han varje kväll så nu ikväll gick jag in o la mig med han, gav han flaskan rapa sen snutte och napp och vet ni vad?! Han SOVER :) Härligt hoppas han nu sover för natten, och jag hoppas vi får in denna rutin som e nu, för den funkar kanon....
Nä tvmys Gott folk

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha