Translate

måndag 23 november 2009

Ensamhet

Usch vad jag tänker på min älskling, saknar han verkligen JÄTTEMYCKE, känns så tomt och ensamt utan han... Man har blivit bortskämd med att han varit hemma så länge, vid sådana här tillfälle blir man påminnd om hur mycke man älskar han <3
Barnen skötter sig hur bra som helst, sigge han e så lugn och fin idag och lillebror med... Lillebror han håller sitt matschema änsålänge, de har gått 3 timmar idag mellan maten sååå TACK Aliana för tipset om att ge vatten, de funka :P
Nu nannar båda pojkarna så jag skulle också passat på men de går inte för jag bara tänker på min älskling...
Hoppas du ringer snart....
Och TACK till ALLA som har erbjudit sin hjälp :) Värmer i mitt hjärta :)

1 kommentar:

  1. Vad bra att det funka :) Oftast är de bara lite törstiga, inte ens hungriga. Kram

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha