Translate

fredag 6 november 2009

Gömd liten Anna....

Ja ni kanske kommer ihåg att jag pratade om en docka jag har haft sen jag va litenliten som helt mysteriskt bara försvann efter att våra kära inneboende flytta!! De va så att Anna har varit framme alltid dels för att Sigge skulle ha henne att leka med och sen exinneboendes döttrar hade henne och lekte med henne alltid när dom va här... Men en dag va hon helt plötsligt borta.. Så exinneboenden blev tillfrågad men förnekade....
MEN igår när vi letade efter Sigges gamla babygym i gardroben som finns inne på Sigges rum som e ganska stort för att vara en gardrob (vi har massa lådor och dyl där) + att den gardroben har alltid haft en stor hylla framför, så vi har liksom inte använt denna gardrob till mer än förvaring, men som sagt igår när MaQan leta där så PUFF låg lilla Anna nertryckt i en hörna bakom lådorna!!!!!! Så någon har ju helt klart lagt henne där, muppigt säger jag bara.......
Ajja whatever Sigge blev skitglad för lilla Anna och leker med henne som de e hans lilla bebis, så jävla sött o se... Han tappa henne i golvet så då gjorde jag ljud som om hon grät så jag tog upp henne och "trösta" henne och klappa henne på rumpan, sen gjorde han de igen så då "grät" Anna igen DÅ tog han upp henne och klappa henne på rumpan hahaha...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha