Translate

tisdag 20 oktober 2009

Vilken dag...

JAG E HELT jävla slut..
Jag skulle ut i dag och göra min lilla shoppingrunda, ut för första gången på egen hand med mina 2 små pojkar, stod i valet o kvalet eftersom Sigge har feber men han mår ganska ok och jag va tvungen o handla lite, och jag kan säga vilket projekt, jag va tvungen o ha lillebror i bärselen eftersom jag inte kan lägga några varor under vagnen om han ligger där, och de va inte populärt o sitta i den i början så han skrek o hade sig men han tystna efter en stund då mamma hade hunnit bli lagom svettig, HÄRLIGT... Men ut kom jag iallafall.. Vi stack först in om till Lindex för o shoppa strumpor till Sigge, och SJÄLVKLART skulle Alexander börja STORTJUTA, ja varmt och jävligt, stressad blev man, jisses, men Sigge satt lugnt och fint i vagen... Sen lugna lillebror sig, så vi knalla ner till COOP och handla, ja de blev varmt o svettigt och lillebror och Sigge somna båda så jag kunde handla i lugn o ro iallafall men väl i kassan så va där en jävla massa folk som skulle fram o ha sig och jag kan säga att min vagn bebis i bärsele och en liten kundvagn INTE e så smidigt, så jag blev smått irriterad... STRESSAD hjärna... När vi nästan kommit hem så börjar Sigge STORTJUTA, hem i 190.. Väl hemma så skulle varorna upp, en hungrig Sigge en vaken hungrig lillebror, lillebror vakna när jag satt o mata Sigge och lillebror SKREK för maten inte kunde serveras DIREKT, men jag slängde fram patten, och fick trevligt nog fortsätta mata Sigge som knappt ville äta, men eftersom han e sjuk så får man nästan tvinga i han mat.... Sen efter de så fick Sigge komma till säng och Alexander va SMÅTT otålig, han ville INGENTING, bara skrika skrika skrika ....
Till sist åkte tutte fram igen och vid detta laget va jag SKITTRÖTT efter att ha varit uppe sen klockan 05 med Sigge och stressat halva jävla dagen... Men äntligen så somna Alexander på mitt bröst och jag kunde äntligen slappna av, trodde jag.. Alexander vaknar och vrålar som bara den, upp och gå fram och tillbaka gumpa rumpan och vagga, fram o tillbaka... Han somna, JA, och jag blunda och slumrar till, tror ni inte att telefonfan ringer om och om och om och om IGEN .... faaan.... Ja sen har dagen fortsatt i samma stil, och nu ligger min stora lille pojke oc nannar, och Alexander har fått ersättning eftersom mammas tuttar nog inte innehåller ngt ikväll, för så som man stressat ida.. Ja detta e bara början på mitt liv... Idag gick de så långt att jag bara satt och lipa... Ja och så här kommer de se ut... Hoppas de blir bättre när Sigge blivit frisk...

2 kommentarer:

  1. Åh gumman det bliiiir bättre! Du är inte ensam iaf, men vad hjälper det dig :P
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas verkligen de, hoppas de blir bättre när sigge e frisk :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha