Translate

tisdag 20 oktober 2009

Barnbidrag :)

En tidig morgon idag med, Sigge e har fortfarande feber och sitter nu här brevid mig i soffan och tittar på bolibompa med nappen i munnen och myser med snutte under täcket, så ynklig min lille plutt... Han vakna klocka 05 så pappa tog upp han innan han gick till jobbet, så jag hann ge lillebror mat och så innan... Så idag ska jag se om jag kan komma in i duschen och göra mig lite snygg, sånt som jag har svårt för att hinna med när jag e själv hahaha så jag får göra mitt bästa :) Jag vågar mig inte ut osminkad, jag vet, jag e knäpp när de gäller de, till och med när jag nyligen hade förlöst både Sigge och Alexander gick jag in och sminka mig efter hahaha, hur FAN man nu kan tänka på de då vet jag inte hahaha....
Men vårt kära barnbidrag har kommit idag så de blir blöjshopping och lite annat smått och gott, ska in om på Lindex och handla strumpor till Sigge...
Blev smått förvånad när jag fick reda på att vi nu får HELA 2 barnbidrag hehe, hade inte haft en tanke på de så de va ju en trevlig överaskning :)

Igår va Sigge helt underbart gosig till sin lillebror, han klappa så fint på han och pilla så gulligt på hans små fötter, som han tyckte såg roliga ut :) Hoppas verkligen att de släpper lite nu och att han förstår lite mer att han måste visa sin kärlek försiktigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha