Translate

lördag 19 september 2009

True or Not

Ida e DAGEN, vi ska till mamma och pappa och jag ska äta KÅLPUDDING :) I LOVE.....
Igår dracka jag 1 lite ananasjuice ju och jag kan säga att jävlar vilka sammandragningar jag fick hahaha, de va ett jävla tryck i magen, dock inga onda sådana men jag kan säga att de kändes som jag gjort 1000 situps, såå OM jag och lillebror hade varit redo så hade han nog kommit igår hahaha, men nu ida får han hålla sig inne i magen, för som sagt go mat väntar på mig ida :) Thanks mamma :) Nä nu ska jag slänga lite sopor plocka undan lite, fixa skötväska, klä på min lille unge and so on...


Jag måste faktiskt säga att jag känner mig faktiskt sviken, tråkigt att de skulle bli så här, man glider bara isär mer och mer och jag tycker de e mycket tråkigt för denna person betyder mycke för mig, men helt plötsligt känns de INTE ömsesidigt... Känns inte som att jag e någe kul längre.... Och denna person har jag alltid känt att jag velat vara där för, jag har alltid ställt upp så gott jag har kunnat när ingen annan gjorde de... Jag förstår inte, ledsamt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha