Translate

söndag 20 september 2009

gottigotti

Ja i helgen har de hänt lite saker, inte MYCKE men lite mer än vad de brukar göra hahaha, pappa kom och hämta oss igår så åkte vi hem till dom och hälsa på.. Mamma hade lagat Kålpudding till MIG (oss) hehe, jag sa till mamma för ett tag sen att jag va sååååå sugen på de, så hon bestämde sig för att bjuda på de och en jävligt smarrig applepaj med massa hemmagjord vaniljsås, GUD VA GOTT.... Ja sen hjälpte älskling pappa med datan .. Sigge va helt slut så han somna direkt i bilen på vägen hem hehe, men roligt hade han.. Tycker de e så tråkigt att mamma bor den biten bort och vi inte har körkort MEN snart har maqan, då jävlar ska de hälsas på hos mor och far :) Och sigge kan nanna över hos dom för trivs gör han där.... Sen fick jag SJÄLVKLART hihi rester med mig hem, så ni kan ju gissa va jag åt till middag ida... Så mysigt o bli ompysslad av mamma....
Idag har vi bara tagit de lugnt jag vilade och Sigge busade rundor här hemma med pappa.... Så nu har han badat fått sin mat och ligger och nannar gott i sin säng...

1 kommentar:

  1. Kålpudding vette fan va..jäka, haha. Men att bli ompysslad av sin mamma o få mat serverad e GULD!!
    Skönt att sambon din snart har körkort, underlättar en hel del! =)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha