Translate

måndag 14 september 2009

Ricinolja, kaffe, tuttmassage och en massa andra knep...

Ja inte gjorde kaffet någon större nytta hahaha, jag vet att bebis kommer när han e redo men de e ganska roligt o se om alla dessa saker folk säger ska sätta igång en förlossning och jag har liksom inget bättre för mig än att testa, :P Lite nyfiken e man ju... Men kaffet gjorde iallafall att jag fick städat i köket :) Så liiiiite nytta gjorde de hehe... Mamma hon drack ricinolja när hon födde mig och mina syskon MEN detta vågar verkligen inte jag göra, känns inte helt safe och jag har ingen större lust o spendera min tid på dass så jag håller mig till tuttmassagen och annat hahaha...

Nu dansar Sigge runt till Mtv, denna unge e galen i musik, han sjunger och vikar på sin söta lilla rumpa, min lille guldplutt...

2 kommentarer:

  1. Hej!!
    Ja e en vän till Jensine å kikar in lite snabbt bara!! Ser att du inte har så lång tid kvar tills d e dags..spännande! Ja testade ricinoljan på BF..vet inte om d hjälpte direkt men d satte ju igång magen iaf..å man hade ju sammandragningar..(men d hade ja ju även känt av sen veckorna innan), fast dem va starkare!
    Hampus föddes sen på BF+3 (25 aug-09),så nu har man sitt lilla hjärtegryn hos sig äntligen! =)
    Lycka till iaf!!
    Föresten..jätte fin hemsida! Ser att du har en statistik räknare..ja har oxå försökt lägga in den på min blogg, men tror inte att ja gjort rätt då d ser ut såhär bara: 0000
    Kan du kanske hjälpa mig tro?
    Hälsn// Ramona Wallén

    SvaraRadera
  2. Tack så mycke :) Ja jag vet inte om jag tror på alla saker som sägs sätta igång, tror mest man hjälper lite på traven bara men de e kul o testa hahaha, Grattis till lille Hampus, längtar verkligen till vår lille kille också kommer :)
    Jag hjälpte Jensine med att göra hennes räknare sen fick hon koderna som dom skulle ligga i htmlgadgeten... De e lite svårt o veta felet om man inte har de framför sig... Om du vill hade jag kunnat göra likadant till dig sen hade du kunnat ändra ditt lösen när du fått koderna..

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha