Translate

söndag 13 september 2009

Pojke i magen...

Sitter här denna lugna morgon och njuter av lugnet innan pojkarna mina vaknar, lillebror e redan vaken, han håller full rulle i magen, så som sagt han har haft några dagars vila väl hahaha... Fick höra igår att pojkar oftare e envisare med att titta ut ur magen och att man oftare har mycke mer falska alarm typ förvärkar osv eftersom killar tydligen förbereder sig mer i magen innan dom kommer ut, ganska coolt, och här stämmer de ju.. Och om man tänker efter så stämmer de ju verkligen med hur killar funkar, dom behöver ju förbereda sig flera timmar innan dom tar tag i disken eller dammsugningen osv hahaha så varför skulle de inte stämma i magenlivet precis som de gör i riktiga livet ;)
Dricker mitt kaffe och gubben min ligger och snarkar medans jag kollar runt på alla mina facebookspel man har, bäst o göra de nu så man har de gjort, måste ju tänka på alla mina plantor och djur som behöver mjölka osv hahahahaha....
Jag måste säga än en gång hur nöjd jag e med gårdagen, kändes så skönt att umgås med familj och bara ha en MASSA mys och prat.. Supernöjd e jag :)
Nä nu kallar korna !!!

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha