Translate

söndag 13 september 2009

The Bitch is still alive

Fan vad jag blev lack idag, omoget av mig att reagera så kanske som jag gjorde, men man försvarar ju sin gravida kropp till 100% nu..
Jag och älskling hade precis varit o handlat och när vi va på väg hem så gick vi på trottoaren och en bit va de precis plats till mig och maqan att gå på kommer de 2 tonåringar på en cykel i 190 och vinglar på som fan och bestämmer sig för att cykla lika fort förbi oss men saken e den att som sagt, de va väldigt lite plats på denna trottoar som vi gick på, så dom va typ 10 cm från att cykla på mig, jag han ju fan inte flytta på mig, så jävla lack jag blev så i ren försvarsreaktion puttar jag till hon som sitter på pakethållaren så dom vinglar till ännu mer och de va inte långt ifrån att dom stupa, men de hade jag fan skitit i om dom gjort, vad fan, man GÅR på en trottoar INTE cyklar... och om man nu så gärna vill cykla då får man fan ta hänsyn till dom som går....Och vilken reaktion man fick, JA passa er, trots man e fet och otymplig så betyder de inte att man e MES för de, jävla ungar... The bitch is still alive... Så då har jag fått kräka av mig om de hahaha, tack för ni lyssnat hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha