Translate

tisdag 1 september 2009

Massa mys med att vara gravid??!! NOOOT

Nu har jag och Sigge varit med Wille och Nina på öppna förskolan och jisses kan jag säga, får dåligt samvete för Sigge men jag ORKAR inte detta igen förrrän lillebror ploppat ut, jag e helt förstörd i mina fogar efter detta och jag blir förvånad om jag inte föder efter dagens bravader :-) Sigge skötte sig bra men man måste hålla ett öga på han och han har en tendens att visa tuff love hahaha, han kastar saker runt omkring sig osv, tar leksaker från andra barn, detta e ju ett helt normalt beteende MEN de innebär även att jag måste springa runt o hålla ett öga på han så han inte skadar någon eller sig själv, och varje gång jag hade satt mig ner på golvet så tog de typ 10 min innan jag hade rest mig upp och då hade Sigge redan hunnit rasera en del hahaha, så förlåt mammas lille älskling men detta får vänta någon vecka nu :-)

Inatt har de varit lugnt men sovit ganska kass ändå, man vaknar typ varje gång man ska vända på sig för att de gör så jävla ont i fogarna, sen kommer man på när man vaknar att man lika bra kan gå upp o pinka, och ja då håller man nästan på att pissa på sig eftersom de tar liiiiite tid att resa sig från sängen... Jag avundas dom som säger att deras graviditeter varit helt underbara osv, för just nu e jag så jävla trött på de... Innnan min grav, så tänkte jag en massa på att ohh vad mysigt de måste vara att gå runt med en stor fin mage och allt va bara en massa mys, men HELL NO jag hatar de nästan nu, de e bara en lång tråkig väntan en väntan med massa konstigheter med ens kropp på vägen... MEN jag vet att jag kommer typ sakna de lite när de e över för man gkömmer ganska snabbt hehe, jag gör de iallafall, och jag e tacksam för att jag kan bli gravid, så missuppfatta inte de....

Pratade med min storasyrra Jane igår och jag berätta att jag hade haft en massa värkar och att jag hade blivit lite osäker på om de va så de kändes när Sigges förlossning satt igång, syrran sa till mig att hon ofta tänkte samma när hon vänta sina pojkar men när den första förlossningsvärken kom så fatta hon DIREKT, ja just de, de va så här de kändes hahaha.. Så nu har jag slutat nojja mig för de, för de e sant.... Man känner verkligen när de e på g...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha