Translate

måndag 31 augusti 2009

Ingen bebis inatt.....

Ja de blev ingen bebis inatt hahaha, gör inget för jag har inga kläder som skulle passa han om han föddes nu hahaha.... Men natten har inte varit jättekul precis.. Värkarna avtog innan jaggick o la mig o kom mellan 10-15 min och kändes inte alls lika mycke men sen när jag hade gått o lagt mig så kändes dom som kom kan jag säga, de gjorde ONT, så dom första 2 timmarna i sängen låg jag bara i vände och vred eftersom de e jävligt svårt o ligga stilla när man får värk, men sen blev de längre mellan gångerna men de höll ändå på till klockan 04 så jag har sovit som en skit, sov 30 min sen värk, sov 1 timme sen värk osv osv.. Men jag kommer säkerligen gå över flera veckor bara för att man tror han kommer komma tidigare hehe...

Nu sitter jag bara här och har morgonmys med träningsvärk i magen och mitt kaffe...

1 kommentar:

  1. Skulle INTE förvåna mig om din lillskrutt tittar ut nu när jag drar till Mallis! Hihi. Jag gissar fan på d. ;)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha