Translate

tisdag 11 augusti 2009

V.33+5 barnmorskan

Ida e jag i v.33+5 och jag har varit hos barnmorskan och lilla familjen hängde på, vi gick i go tid så jag skulle slippa springa på som en galning men de kändes som jag gjorde de ändå, de går så jävla trögt nu hahaha.... Ja när vi kom dit så va de de vanliga, kolla hur mycke magen växt, så här kommer bm-uppdateringen:
Sfmått: 32
Blodtryck:116/65
Hjärtljud: Ca 140 slag i min
Sf-måttet står för livmoderns storlek, och typ innehållet, och den börjar plana ut nu och följa ett rakare mönster eller hur man ska säga de, de ska bli kul o se hur stor han kommer bli för Sigges mått va högre än lillebrors och Sigge vägde 3770 och va 51 lång, lillemannen :)..
Jag har gjort en kurva som ni kan se skillnaden:)
Där lillebrors kurva skjuter upp, där va de en annan bm som kolla mitt sf, och de va därför som kurvan sköt så, för enligt min bm så känner alla bm olika typ..
Ja, em-kväll har jag suttit o klockat mina sammandragningar som kommit mest mellan 5-6 min mellan, dock har dom inte gjort ont men man blir ändå lite orolig MEN efter typ 3 timmar så slutade de, nu kommer de bara lite då och då....
Och vår lille Siggeman, ligger inne på sitt rum idag:) Premiären och läggningen funkade kanon precis som innan, så nu hoppas ja bara han vill sova hela natten därinne, kommer kännas konstigt för mig att inte ha han brevid men de kommer vara bäst för han sen när lillebror kommer att han får sova ostört.... OCH han har rest sig upp ikväll UTAN stöd :) sÅ stolt över min finaste...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha