Translate

onsdag 12 augusti 2009

Lycklig ELLER olycklig ?!

Alltså jag E lycklig jag har aldrig mått så bra i hela mitt liv som jag gör nu, jag har en man som respekterar mig, jobbar för att försörja familjen, en liten son busunge och en liten busunge till som e på väg, mitt liv ser ut som jag velat hur länge som helst...
MEN då börjar jag undra, detta e inget jag känner större behov av att gnida i andras tryne om hur lycklig jag e och bla bla bla, varför gör man de? Vill man kämpa med att skapa avundsjuka, och isåfall varför vill man de? ELLER intalar man sig att allt e så jävla bra när de inte e de, bygger man upp en fasad utåt men innerst inne mår man skit..

Jag menar de måste ju finnas en baktanke med de, för som jag skriver så mår jag super men de e inget jag har ett behov av att stoltsera med, och jag lever livet som e anpassat för mig och ingen annan.. MEN om man nu mår så dåligt eller bara lite dåligt varför ljuga om de, e de inte bara bättre och vara sig själv? Varför kämpa med att vara ngt man inte e, varför vill man inte bara vara sig själv, och varför e de så svårt att visa att man e sårbar...

Ja detta blev kanske lite rörigt skrivet men jag har lite röriga funderingar nu haha...

2 kommentarer:

  1. Håller med.. får spel på folk som har bloggen för att hävda hela tiden hur happy de är.. alla har vi ups and downs.. därför jag skrev om hur lycklig jag var för nåt inlägg sen haha ville för en gångs skull oxå bara berätta hur jäkla bra jag har det.. finns en del folk i denna stan som heela tiden stoltserar med ordet "mitt perfekta liv" hahha eller huuur... puss sonnda

    SvaraRadera
  2. Lite lustigt att du skriver om detta just nu, när mitt liv är en enda röra..tyyyp. ;D
    Nä man ska vara sig själv o VÅGA visa att man kan vara nere, glad, må piss m.m.. JAG är knappast blyg när det gäller sånt, haha. Tvärtom. ;) Men skumt nog så skriver jag aldrig om typ mitt o sambons förhållande i bloggen..Kanske ska göra det? Haha. Men njut av lyckan Ninni, det ska man! =)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha