Translate

söndag 16 augusti 2009

Sugen på ngt GOTT.....

Helgen har verkligen varit luuuugna gatan.. Ida så fick min gubbe städfnatt och damma dammsuga torka golv osv, jag e supertacksam eftersom de känns inte så bra mellan benen när jag gör detta, MEN jag har inte legat helt på latsidan heller, jag tog tvätten, och SJÄLVKLART skulle jag klanta till de, satte tvättmedel och sköljmedel i tvättkorgen, bar upp den, fick försöka sätta den mot sidan på höften, och trilla sköljmedelelskitet ut PÅ HELA GOLVET,suck min vardagliga tur, men men, sen hämta älskling tvätten då de e ett STORT och KRÅNGLIGT projekt för mina små fogar att bära på skiten upp..
Nu har jag vaknat från min lilla dagliga vila och vi väntar på att lillemannen också ska vakna, sen får vi se om vi går o handlar ngt gott att mysa på ikväll, e såå sugen på ngt, och jag läste om någon som hade mumsat blåbärspaj med vaniljsås såååå kanske de blir de för de lät GOTT...

Jag har många känslor i kroppen nu, jag känner verkligen ena stunden lycka andra stunden skit, helt utan anledning, längtar tills hormonerna e UTE ur min kropp och jag kan börja hitta mig själv igen för de känns verkligen att Ninni e lost... Och jag hoppas allt detta verkligen beror på mina hormoner annars kommer jag bli så besviken....

2 kommentarer:

  1. Duktig du är som sliter me tvätten (o sköljmedlet). Du e värd paj med vaniljsås ikväll gumman. Snart kommer han (lille alex) tror jag... det känn såååå.. ska bli så kul att se den lille krabbaten. :D

    SvaraRadera
  2. Ja man får ju göra lite nytta :f:
    och de ska bli gott med lite belöning hehe..
    jag har också en känsla att lilleman kommer lite tidigare men vågar knappt hoppas:)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha