Translate

tisdag 18 augusti 2009

Miiiiin data hihihi!!

Sååå då sitter jag här med MIIIIIN fiiiiina NYYYYYA laptop :) En svart glansig med ngt coolt mönster på :) Och när älskling åkte in o hämta den så överraska han mig med en ROSA fiiin söt liten mus hehe.... Så skönt att kunna sitta i lugn o ro i soffan och surfa runt, kunna sitta i lugn o ro med att lära mig Photoshop och även kunna läsa på till ett körkort i LUUUUUNG o roo eller nja så gott de går iallafall, låter som de e de ända man gör men så e ju inte fallet, hahaha....
Och visst de kommer ju bli mindre när lillebror kommit men jag kommer ju ha lättare tillgång till datan iallafall :) Faaan vad Jag älskar dig min babydaddy :)
Mamma och pappa har varit här ida på besök, maqan hjälpte far min med sin data, myspys o ha dom här, önskar verkligen att dom kunde flytta hit till Eslöv men de vill dom nog inte hehe...

Igår hade jag 2 ONDA förvärkar och jag kom på att SHHIIIT jag har ju inte packat min lilla väska jag ska ha med mig på bb, med kläder osv.. Så de får jag ta och göra....

Imorgon ska jag gå och handla presenter, en försenad present till Nina och en försenad present till Diana... Hade en dröm inatt som påminde mig om att jag inte handlat till dom men men :) Som sagt liiiiiite förvirrad har man blivit hahah...
Nä nu ska jag gå o väcka lilleman som sovit klart från sin lilla tupplur nu, han ska ju gärna sova ikväll med....

Ohhhh fan vad nöjd jag e med min data, till och med roligare o skriva på sin blogg igen hahaha....

Tjing tjing alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha