Translate

lördag 8 augusti 2009

Min son e mitt allt, han e hela min värld!

Ja ida har Sigge varit på Skånes djurpark med faster och vad gjorde vi här hemma?! Ja inte ett skit, kändes konstigt och tomt o inte ha vår lille raket hos oss... Så behovet av att lämna bort han e inte så stort, han e liksom vårt liv nu, även om man inte ska glömma bort sig själv så känns de verkligen inte som om jag gör de bara för att han e hos mig hela tiden, sen visst när jag har klämt ut lillebror kommer jag visst unna mig fest och andra vuxenroligheter men de e verkligen inte prio 1 längre utan de e han som e de och sen blir de 2 som e de.. Men han hade kul när han va iväg vilket va bra ju :) Han däcka direkt nästan när han kom hem, nu sitter han med pappa i soffan och har lördagsmys med ett litet kex och lite barnjuice, gott tycker han hehe...

Och jag har verkligen märkt hur ytliga folk e här i Eslöv, nu när man inte festat på ett tag och nu när man inte e lika smal och snygg längre så kan dom man festat med inte hälsa på en, så jävla löjligt... Varför kan dom inte hälsa, e de för man inte festar på samma vis längre, e de för man blivit fet så dom tycker de e pinsamt och hälsa, ja jag vet inte men de ska bli kul o se sen när man kämpat tillbaka sin kropp om de passar o hälsa då, de ända jag kommer hälsa tillbaka då e med mitt FUCK YOU finger...

2 kommentarer:

  1. :e: allvar!!! DU E INTE FET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Allt jag ville säga haha puss Sonnda

    SvaraRadera
  2. ja en sak till.. tycker du ska fixa min blogg så jag oxå kan va lika cool.. avis IGEN.. puss

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha