Translate

söndag 9 augusti 2009

FULDAG

Ida e en fuldag, känner mig så jävla Uggly, inget känns kul, änsålänge... Jag vill kunna känna mig smal igen, jag vill kunna röra på mig som jag gjorde förr, jag vill kunna sova på magen igen, och jag vill kunna vända mig i sängen utan att vakna av smärta... Jag vill kunna sova läääänge men de lär väl dröja år nu men men, thats my life, just nu e man jävligt moprgonpigg men sen när lillebror kommit så kommer man bli sååå trött igen.. Jag vill ha tillbaka den Ninni som e full av energi och glädje, känns som jag har tappat henne någonstans på en grusväg... DEPPDAG ja stackars mig nä men jag måste bara piipa liiiite i MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN blogg.... Jag har även börjat störa mig på människor som sjunker lägre och lägre, men ja ingen e ju felfri Nää inte ens JAG även om jag tycks tro de ibland haha.... Nä nu ska jag se om jag kan bli liter gladare igen.. SuckPuff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha