Translate

tisdag 23 juni 2009

Sigge!!

De va några dagar sen man skrev men jag har varit så sliten i min lilla hjärna och kropp så jag har inte orkat tänka speciellt mycke, har slarvat med mina Järntabletter och då blir de så här :)
Vi kom hem i Lördags och de va skönt, inte för att de va tråkigt där men de e verkligen så att borta bra men HEMMA bäst...
Vi ska ha kalas nu på Lördag för vår lille kille som blir 1 år, helt otroligt vad tiden går fort, han fyller år på Fredag och då ska jag sjunga för han, pappa tycker jag e fjantig eftersom han ändå inte kommer ihåg de men de skiter jag i för här ska de firas :) Han ska hjälpa mig o baka på fredag hahaha....
Nu ligger han och myser i sitt lilla Kuddberg på golvet efter han halvtaskig natt, han hostar och har sig, hade lite feber igårkväll, tråkigt att han ska vara lite småkass, hoppas han blir frisk, men vi ska till bvc ida så jag ska prata med dom där och se vad dom säger...
Nä nu vankas de frukost sen dusch för min del...
Tjingeling....

1 kommentar:

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha