Translate

tisdag 23 juni 2009

OvER aND oUT!!!

Ikväll kom Sigges Farmor på besök för att fira han lite i förskott eftersom hon inte kan komma på kalaset, han fick en trehjuling som han verkligen ÄLSKA, ville inte sluta åka på den, sen fick han en pyjamas med döskalle på och även sidenkallingar med små skallisar på där med, och en cool tröja med tillhörande shorts, och sist men inte minst en röd boll, så kul o se att han blev så glad :)
Har varit på bvc med han ida och han va en låååååång kille för sin ålder, hela 83 cm och han vägde 13,4 kg, en stabil kille man har :)

Från de ena till de andra, jag kan inte fatta varför man måste leta saker att störa sig på, där e en skillnad på att verkligen störa sig på ngt och att LETA efter ngt att sura eller störa sig på, jag har vekligen bättre saker för mig och de tror jag nog dom flesta normala människor har... Blir lack på att JAG hela tiden måste tassa på tå, och eftersom jag blir lack på att göra de så slutar jag med de, och vill du locka fram en sida från mig som du aldrig sett så kan jag säga att du kommer ångra dig bittert att du fick fram den sidan, kan bara säga att du förstör för dig själv....Ditt problem e DITT problem inte mitt, så försök inte få mig till och lida för dina huvudbry!!!!
OvER aNd Out!!!

1 kommentar:

  1. Bra..sluta tassa på tå, för det e då de VET att de kan köra på hur de vill..! Jag slutade för länge sen..tänker fan inte låta nån trampa på mig, icke!

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha