Translate

onsdag 17 juni 2009

Äntligen äntligen

Ida vill jag ha SOL och jag tror jag får som jag vill hehe...


Igår satt vi och kolla igenom vår ekonomi och ÄNTLIGEN ser vi ljuset, ett STORT ljus :)efter en tuff tid bakom oss men de kräver tyvär att min man måste jobba som en galning nu innan semestern, han måste passa på nu innan jag blir för stor för de e TUNGT, önskar att man hade haft ro till o få vila om dagarna men de känner jag mig snuvad på varje dag känns de som, hittar jag inte på något så e de ALLTID någon som ringer PRECIS när man somnat, sen e de kört, men jag ska inte gnälla över de men de tråkiga e att man kanske inte blir riktigt förstådd, och folk tror jag skiter i dom men de gör jag inte bara så ni vet.....

Börjar sakna min kropp nu, börjar sakna mitt gamla jag, de kommer ju komma ngt helt underbart utav de hela men jag saknar mig själv ändå, låter dumt kanske men de e så de känns...

3 kommentarer:

  1. Jag vet hur det känns! ingen vila här heller :(

    SvaraRadera
  2. JAG VILL OXÅ HA SOOOL!!!!

    SvaraRadera
  3. Låter inge dumt alls...vet precis hur du känner..saknade min min kropp galet då ja väntade Nova o läääängtade efter att få sätta på mig SNYGGA kläder! ;D

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha