Translate

onsdag 13 maj 2009

Otrevliga människa!!!

Varför ska människor vara så j*vla otrevliga??!!
Ida när jag och Nina va ute o gick så gick vi brevid varandra och jag såg att vi fick möte, så jag sakta ner och skulle gå in bakom Nina men då blir denna j*vla kärring skitsur för jag typ inte kunde flytta mig tillräckligt fort och sucka en stor besvärad suck, jag vänder mig om och säger till kärringen och sura lite till, fan vad lack jag blir på sådant, VARFÖR kan man inte möta någon med ett leende bara, jag nästan ursäktar mig varje gång jag e ute med vagnen och ger ett tacksamt leende tillbaka om dom lämnar företräde till mig, jag kör aldrig i 190 och tar aldrig förgivet att här kommer jag så lämna plats till mig.. Men jag kanske ska göra de, ta min sportkärra och KÖRA över dom istället, och fråga vad fan dom inte kan flytta sig för? Men nästa sekund kom där en äldre man som skulle förbi och jag skulle flytta vagnen men jag fick ett leende av han och att de inte va någon fara, han kunde gå runt, de gjorde mig glad..
Men då tänkte jag att varför kan man inte vara så, varför ska man vara sur o otrevlig, vinner man ngt på de?
Nä trots alla dessa bittra människor kommer jag vara trevlig men mucka fan inte med mig, jag muckar tillbaka...
TANTSKRÄLLE!!!

1 kommentar:

  1. Hahaha! Jag e som dig, muckar tillbaka! ;D Men håller me, är det sååå jobbigt att vänta två sek extra..Gör samma sak ja, liksom nästan ursäktar mig ibland, men varför liksom?? Vi gör ju inte direkt nå fel..
    Men jag stöter OFTA på folk som aldrig kan flytta sig, alltså då det inte finns nån annan väg liksom..o så bara vänder de sig om o kollar på en o sen vänder de tillbaka huvuena o forsätter snacka!! Vadå ignorera..gahh! Grr.

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha