Translate

onsdag 13 maj 2009

111 Besökare TROTS stavfel och förkortningar!!!

Igår hade jag hela 111 besökare på hela dagen, jag bryr mig faktiskt inte om hur många eller vem som läser min blogg då jag skriver den mest för min egen skull, tycker de e kul o sitta o pilla med design + skriva om allt de dära som händer i mitt lilla liv, men de e kul o se att fast jag skriver mest om Sigge, vad jag e sugen på och om älskling, och självklart alla mina förkortningar jag har i min blogg, och ALLA mina stavfel, att de faktiskt e dom som e intresserade av att läsa hahaha, de som ska bli bättre nu e att man ska ploppa in lite fler roliga bilder men som sagt jag vill ju kunna designa om dom innan jag lägger upp, lite roligare med fiina bilder...
Livet handlar ju inte om fest o fylle mer, man har liksom mognat lite nu och har helt andra saker o tänka på än sig själv....
Ida ska jag handla utemöbler till vår balkong, ska bli nice och få ngt fint o sitta på istället för en trästol...

4 kommentarer:

  1. Nä fest o fylla är förbi är förbi. Visst att man går ut då o då o partar, alltid kul! Men nu har man ju nå bra mycket mer värdefullt här hemma, så sprit o fest lockar inte längre på samma sätt. ;)

    Nu ska jag försöka fixa sån där räknare på min sida..fan va kass ja e, haha.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar din design! Är det du själv som gjort den? Kram från Trelleborg!

    SvaraRadera
  3. Jag har hittat den..Jag håller på och ska lära mig hur man pysslar med de själv men de tar lite tid hehe tack så mycke :)

    SvaraRadera
  4. Vaaaar hittar man så fina saker? Jag har letat runt efter färdiga mallar och jag har frågat runt bland folk som tar betalt för att göra en egen.. men jag vet ju liksom inte riktigt vad jag vill ha förrän jag ser den.. haha :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha