Translate

söndag 31 maj 2009

Morsdag och kalas :)




Ida e de då morsdag hihi... Älskar dig lilla Mamma :)
Vi har varit på Kalas ida, hos Lille Hamilton som fyllt 1 år så de blev en massa mumstårta som diana varit så duktig på att baka, och goda bullar till, mumsigt va de.. Hamilton hade fullt upp med alla paket han fick, de va roligt o se hehe....
Sen efter de gick vi för att fira MIIIIN första morsdag, och de blev på bobbys rest här i Eslöv, mumsig mat som älskling bjöd på *host* Sigge bjöd på ;) Hur mysigt som helst :)..
Vilken värme de e ida, de tar på min kropp mitt humör ALLT, har inte mycke ork i kroppen så jag passar VERKLIGEN på o vila när de går, har ju en lilleman som kräver lite uppmärksamhet med...
Magen e verkligen "ivägen" nu när man rör sig, glömmer aldrig den minut Sigge hade ploppat ut, SÅÅ jävla smidig jag kände mig huja vad jag längtar efter den minuten nu.... Kunna sitta hur jag vill kunna böja mig fram utan att få halsbränna och utan att de känns som ungen ska komma ut från munnen....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha