Translate

fredag 29 maj 2009

KarateKid i magen

Jahapp då sitter man här själv hihi, lilleman somna supertidigt ikväll för han har knappt sovit ida, så han satt rätt upp och bara somna hehe.....
Gubben min har jag skickat ut, hans polare ringde o ville ta en öl och eftersom han så sällan e ute så tyckte jag absolut han kunde göra de, e ju en massa rajtantajtan i stan ikväll, avis på alla som ska gå men men min tid den kommer hehe, nästa år ska jag gå, och de LOVAR jag, jag ska ICKE vara gravid nästa år med, nu e de stopp ett x antal år efter detta :-)
Sarah har varit här ida och vi har snackat en massa, verkligen en härlig tjej detta....
Lille Alexander har verkligen börjat busa mycke i magen nu, innan kände jag mest när jag låg ner men nu känns hans små sparkar tydligt även när jag sitter hehe, helt underbart o ha ett litet liv växande i magen....
Nä nu ska jag hoppa ner i soffan och mysa innan johnie och barnen kommer för då blir de väl full rulle i huset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha