Translate

måndag 27 april 2009

Life goes on!!

Bvc med lillegrabben ida ja :) Ska bli så spännande o se hur mycke min lille guldklimp växt :) Ska vara där 15,30 så jag skriver sen igen och berättar hehe om de e av intresse hahaha....
Jag blir så jävla trött på människor som bara tycker synd om sig själv hela tiden, männsikor som bara tror att de e dom som har problem MEN hallåååå säger jag bara, vakna upp för tusan och se runt om dig själv och fatta att de e INTE bara e du som har bekymmer..... Jag har också mina bekymmer men jag behöver inte beklaga mig för hela världen och tycka synd om mig själv eller jo visst kan man tycka synd om sig själv men jag håller de för mig själv isåfall, oförskämt o begära att andra ska tycka synd om mig när dom säkerligen har egna bekymmer och tänka på ... Världen e stor och många bor på den, du e inte the ONLY one!!!
Allt sker av en mening e mitt moto, och de e verkligen så.... Även om man inte ser de just då så kommer man se de sen...
Ta dig i kragen o ryck upp dig, och ta nya tag i livet, se framtiden o häng inte upp dig på dåtiden!!!
'
Life Goes on!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha