Translate

torsdag 30 april 2009

Alexander 090923

Alexander 090923
OJ ja jag har ju inte skrivit på ett litet tag och de har hänt ngt STORT, vi har fått se vår älskade lille Alexander, så underbart de va, log genom hela ulundersökningen, kändes HELT underbart o se de lilla livet spralla rundor i magen, han e så fiiin.. Fick även reda på att jag har moderkakan i framvägg lite långt ner, har jag tur så flyttar den på sig samtidigt som livmodern växer men gör den inte de så finns en risk för kejsarsnitt, och de vill jag verkligen inte, jag vill föda vaginalt, men finns de en risk för mig och Alexander så självklart e de de bästa för oss båda men de kommer kännas som en besvikelse för mig, för jag älska verkligen och få kämpa ut Sigge, de va den coolaste upplevelse jag gjort så jag hoppas jag får göra de med Alexander me :) Han vägde hela 250 g och mådde alldeles utmärkt i magen hehe....



Och Sigge har ploppat fram 2 tänder till så nu har han både uppe och nere, så gulligt :-)



Igår sålde vi Sigge rolls roys, kändes tråktigt och lämna över hans fina vagn till någon annan, älskade bettan hahaha, men ska åka in till Lund ida och köpa hans nya, en riktig sportig kärra , så nu kan jag sporta rundor som en riktig rallymorsa på stan ;)



Vaknade med tuppen ida 05,45 men sigge nanna vidare, tycker de e soft o få lulla lite för mig själv, puss på gubben min innan han sticker till Jobbet, men sigge va inte sen han heller 06,15 slog han upp sina fiina ögon hehe.....
Nä nu kallar lilleplutt och vill förmodligen ha lite frukost....
Tudeluu!!




2 kommentarer:

  1. jepp you're officially now en riktig rallymorsa hahaha pluttenutte o tuttinutti hahahaha ;)

    SvaraRadera
  2. bäääääääääääääääääääääääbis =) kram kram sonnda

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha