Translate

tisdag 4 december 2012

Vår lilla mini 4 månader idag= bvc-kontroll

Lillan har idag varit på bvc för kontroll, 4-månaderskontrollen...
Och hon hade inte alls gått upp mkt, lite över 100 g på en månad, men hon hade växt 3 cm så nu väger hon 6690 och är 63.5 cm lång...
Pratade även om att jag har börjat med smakisar till lillan och det var ok, fick lite tips på vad hon ska äta, mitt mål är att amma tills hon är 6-7 månader sen lägger jag det på hyllan, mysamma kan hon få göra om natten om det behövs och ja jag kommer göra det på dagen oxå, men målet är att inte ge ersättning utan mat och amma, vi får se hur det går, vi tar det efter tösens behov...



Tänkte på det inlägget jag skrev igår,och ja jag tänker fan inte sluta vara jag för att det ska passa andra... Passar det inte med mig så säg upp kontakten, jag blir inte lidande av det utan tvärtom, negativ energi behövs inte...

Håller på att fixa med en bakblogg, tänkte föra över recepten där och fortsätta skriva om bakning där istället, känns inte som att bakande och barn osv går ihop :)
 Ni får adressen när den är färdig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha