Translate

måndag 5 november 2012

Liten bildbomb

Gomorron gott folk....
Idag var det uppgång klockan 05, Alexander fick för sig att vakna då, lillan hon amma och somna om igen.. Det var bara att gå upp och njuta av lite morgonkaffe i lugnet innan dagen kör igång...
Helgen har varit lugn, vi har renoverat på tredje våningen, rivit mer tapet och målat, helgen som kommer ska det sista spacklas sen målar vi igen... SEN är det färdigt och vårt sovrum kommer flyttas upp en våning så barnen får varsitt rum... Lillan kommer sova hos oss ett tag till men där finns ett rum redo till henne...
Vårt sovrum kommer bli STORT, och jag kommer få min egna walk in closet som ska bli så fin.... Eftersom sovrummet e så stort så kommer det även göras en hörna däruppe som man kan sitta och han mys i....
Pojkarna e hemma idag med, men imorgon börjar dagis igen....
Det är verkligen några buspojkar vi har fått men dom ger en många leende och en del gråa hårstrå... Igår gick jag ut med barnen så gubben kunde fixa däruppe, och gud vilka vattenpölar där var ute :) Pojkarna drunkna ju nästan i dom

Här ligger lillan i åkpåsen jag plockat fram, varmt och gott...

Och ÄNTLIGEN har vi fört över bilder från kameran, den har legat länge med mååånga bilder på, men eftersom vi varit av med sladden så har vi inte kunnat föra över till datorn, så nu bildbombar jag lite


 Tänk så fort tiden går, bilden här nedan, det är ca 15 min innan dom tar vattnet, och ja jävlar vad jag sög lustgas, för det gjorde ONT nu hahah
 Men här var allt som bortglömt, mitt lilla hjärta ligger på bröstet, varm och go
 Ser lite drogad ut hahah
 Fina brickan som jag käka upp allt på nästan hahaha
 En nykläckt Smilla







1 kommentar:

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha