Translate

söndag 8 juli 2012

Snuttejakt

Vilken helg....
I fredags åkte pojkarna med moster Paulina till Åhus för lite husvagnscamping så vi blev helt plötsligt helt barnfria :) Kändes konstigt och jag saknade mina pojkar...
Men samtidigt försökte man njuta av lugnet...
Sen o lördags åkte vi ut, jag och älskling på snuttejakt...
Jag visste precis vilken jag ville ha till vår lilla tös men såklart fanns den inte i någon av affärerna vi leta i, så nu har jag beställt den istället, så den kommer om några dagar...
En fin krona till vår lilla sessa <3
Sen åkte vi till min farmor och fika lite med henne, och prata en massa...
När vi var där så ringer Sigge och ville hem, mitt lilla hjärta ville inte campa mer... Så ja, det blev en bildfärd tvärs över skåne... När vi kommer till Åhus så springer Alexander runt och är så lycklig hahaha, han älskar ju verkligen campinglivet, skitlycklig och ville inte hem hahaha, men vi åkte hem alla ändå.. Och busarna somna på två röda i bilen...
Jag fick dock jävliga förvärkar i bilen, dom börja göra mer och mer ont och jag trodde seriöst att nu är det på gång.. Det kom med 5 min mellanrum hela bilresan, och vägen hem var skumpig och jävlig, kullerstenarna var INTE roliga att färdas på, dom höll på en stund hemma med, men sen gick jag och la mig och somna, sov som en stock och vakna klockan 05... Mensvärk som fortfarande håller i sig... Så dryyygt, vill bara att det ska köra igång ordentligt, men såhär kan det ju luras hur länge som helst..
Men det är ju ett tecken på att vi är nära nu, bara dagar eller några få veckor kvar tills vi alla får träffa dig Smilla <3 Se hur du ser ut <3 Dina bröder längtar till tusen efter dig, alex kramar magen och kallar på dig, tycker du ska lyssna på din bror ;)
Nu har jag iallafall satt fram skötbordet, lagt ner de sista i bb-väskan, städat och fixat men ändå känner jag mig RASTLÖÖÖÖS..... 

3 kommentarer:

  1. Jättefin filt, vart kan man köpa den? :)

    SvaraRadera
  2. Åh en sån har vi också, någonstans haha. Jättesöt :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha