Translate

måndag 4 juni 2012

Ny vecka

wweeii då var det en ny vecka :) Vecka nr 4 på matten iihh provet i lördags gick rent åt helvete och mitt självförtroende gick åt skogen... Får se vad resultatet blir nu i veckan, suck.... Denna veckan är det geometri som gäller :)

Denna veckan hoppas jag att vi får tiden för ultraljud nr 2.. Man ska ju göra det i normala fall runt vecka 32-33 men vi har inte ens fått en tid...
Barnmorskan sa till mig att omföderskor står tyvärr inte på prio 1 listan när det gäller detta utan förstföderskor går före, dock tyckte hon att jag skulle se det som positivt eftersom man lättare kan se på ett ungefär hur stor bebis är när hon föds... Inte ovanligt att bebis blir större och större för varje barn man får... Så jag få ta det goda med de onda och väääänta hahaha....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha