Translate

fredag 1 juni 2012

Vecka 33

Ja enligt en räknare gick jag in i vecka 33 igår och enligt en annan räknare så gör jag det idag men skitsamma lillan kommer ut iallafall hahaha...
En fråga till mina läsare, om ni fött tre barn...
Mina förlossningar har varit väldigt bra och väldigt hanterbara, Sigge som föddes 40+6 började förlossningen med ett par värkar sen kom slemproppen och sen var det igång, 28 timmar senare var han ute, en väldigt lätt förlossning, med Xander så började det likadant 40+0 och 10 timmar senare var han ute..  
Så till frågan, hur har er tredje förlossning varit? Har den varit snabbare, har den gjort mer ont, eller det gick smidigt och tog lika lång tid som med dom andra osv? Ni kan väl berätta, jag är NYFIKEN..... Varje förlossning är ju unik på sitt sätt..
Och sen givetvis vill jag veta HUR blev det att bli trebarnsförälder? 
Jag upplevde en stor omställning att få två barn, är det samma när man får tre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha