Translate

fredag 23 mars 2012

Sjukgymnasten

Ja då har man gjort om bloggen lite :) Tyckte denna passa sig :) Hade glömt hur kul det är att göra blogg, nu ska jag bara se om jag fortfarande kan göra snygga headers hehe, så det kommer sen :)
Idag har jag varit hos sjukgymnasten och jag har fått ett nytt foglossningsbälte, detta satt lite skönare nu ska vi bara se så det hjälper, det kostar hela 300 spänn men jag ska få prova över helgen så nu hoppas jag på det bästa... Frågade henne om oddsen om det kan bli bättre eller sämre och ja oddsen är dåliga för att det ska bli bättre men har jag tur så underlättar bältet iallafall ngt...

1 kommentar:

  1. Det nya bältena är grymt mycket skönare en de förra man använde! Enligt min sjukgymnast så va det jätte vanligt med foglossning runt v 22-28 och sen mellan 35-40 igen men många mådde bättre mellan 28-35 så håll tummarna! :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha