Translate

tisdag 27 mars 2012

Fel dag men rätt tid

Jo men tjena.. Är jag snurrig i skallen eller.. Idag gick jag till barnmorskan för jag skulle träffa läkaren, TRODDE JAG... Medans jag satt där och vänta så slog det mig att jag har ju inte fått ett sms om att jag hade tid idag, så jag var ju tvungen o fråga och mycket riktigt, det var IMORGON jag skulle vara där klockan 09 hahaha jag var helt inställd på att det var idag jag skulle vara där, ajja det var bara att tralla hemåt igen... Så IMORGON ska jag träffa läkaren....
Igårkväll hade lillan gymnastik i magen på mig, nu börjar det kännas riktigt ordentligt, men känner riktigt hur hon drar sina kroppsdelar mot magen.. Så himla mysigt.. När hon hade hållt på ett tag så blev det lugnt och helt plötsligt kände jag en ISANDE känsla, nästan som ett isande drag längs med vänstersidan om livmodern.. Det gjorde ont.. Har aldrig känt det så förr, en konstig och underlig känsla, lyckligtvis gick det över och jag puttade lite på lillan för jag blev lite orolig och då puttar hon tillbaka <3 Puuhh...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha