Translate

tisdag 24 januari 2012

Operation

Idag kom den stora dagen på praktiken...
Började dagen med att få klart för att få följa med en pat ner på en liten operation.... En liten op men dock en op... Jag följde med pat ner till operationsavdelningen, fick guidat var jag skulle byta om till dom GRÖNA coola operationskläderna, den snygga mössan som täcker håret och dom snygga gröna tofflorna.... Jag gick in i opsalen där pat låg redo.. Jag står taggad och väntar... Ser personalen tar fram dom där rockarna man har på sig när det röntgas.. Och tanken slog mig, ska dom röntga? Då frågar jag och jo visst ska dom det.. Så jag fick ju inte vara med eftersom där finns en risk för bebis då..... AHHHHH vad ledsen jag blev... Ville ju så gärna vara med, jag var bara sekunder ifrån att ta på mig de coola munskyddet... WHY?????!!!! Ajja det var bara att vända och gå tillbaka igen... suck.... Men jag fick en utmaning påväg till onkologen, hitta tillbaka nere i kulverten och jo för fasiken jag hittade tillbaka som om jag kände till hela kulverten (gigantisk labyrint under sjukhuset) hahahahah.....
Så det var dagens höjdpunk, med en besvikelse... Jag älskar att titta på när dom opererar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha