Translate

torsdag 17 november 2011

HOT

Morrn morrn alla

Igår kom klänningen jag har beställt som man ska ha på sig när man ska på julmiddagen som min mans jobb har fixat :) Så jävla fin ÄR den och den sitter kanonbra, var lite rädd att min rumpa skulle se lite stor ut men ja den syns ju men bara till de bättre :D

Nu ska jag snart iväg till jobbet, fast idag ska jag inte jobba med dom gamla, idag ska jag måla måla måla... Gamlingarnas spa och aktivitetsrum ska bli vit och fint.. Kommer bli snyggt som attans när det är klart och jag HOPPAS dom kommer gilla det, jag gillar det redan :D

Igår köpte vi min älskade säng som jag velat ha så länge, idag ska den monteras upp bilder kommer sen...

Nu väcka kidsen och iväg tjingeliiiiing..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha