Translate

torsdag 27 oktober 2011

Vad fan tänkte jag på

Ja då har varit på gekås och handlat Julklappar till barnen... Och vad jag tänkte med imorse vet jag inte, igårkväll hade jag ont i benet men imorse kändes de liksom helt ok, fortfarande ömmande men jag kände att visst ska benet orka med en ullaredstripp men ja tji fick jag, började bra men nu är det helt åt helvete, de söker min kropp så ont jag har, självtortyr... Även när jag sitter ner i bilen så pulsera hela rumpan, sträcker jag ut benet håller jag på att avlida lite smått... Whyyyyy?! Jag vill ha mitt normala ben tillbaka, tänk om jag aldrig kommer kunna gå normalt igen *dramaqeen* ja men ma vet ju aldrig, det är kanske inte en inflammation som sjukgymnasten tror, min höftkula är kanske helt demolerad och jag behöver en protes kanske?! Jag börjar ju bli lite minigammal nu..... Eller så får jag se ut som att jag håller på att göra ner mig, ett tag till och fan Ninni VILA ditt ben så det kan repa sig istället för att leka Viking .. Ja man gör dumma beslut ibland.... Rövavärmen är på och värmer höften, lindrar minimalt men bättre än inget, glömde ju mina piller hemma.... Nu är vi skåneland igen, snaaaart hemma Ninni SNART

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha