Translate

måndag 24 oktober 2011

AJ

Alltså vad är det med mig? Jag har fått skitont i min vänstra höft.. Jag har känt av de lite smått hela året men inte alls som nu på de senaste, och idag är det värst, kan man få artros när man nästa är 30? Jag blev påkörd när jag var typ 20 och jag kommer ihåg att jag landade på den höften och jag fick ett jävla blåmärke efter det, men jag kunde dock gå, är det en skada som kan komma så här lång tid efter? Har visserligen trillat fler gånger på den höften.. Men vad fan, inatt vaknade jag av hur det värkte i höften och sen när jag skulle upp gjorde de ont som attans och nu går jag helt konstigt för det gör så ont.... 30-årskris förmodligen hahahha

I helgen så hade min syster kalkonmiddag för oss i släkten och det var mysigt som attans med en massa god mat, men tyvär gick jag hem ganska tidigt, jag var så sliten efter veckan och dagen som gått.. Men jag älskar verkligen när vi träffas allihop så här <3<3

Och idag ska jag JOBBA :D
Ja det har varit en tuff vecka med suprgnälliga ungar som inte alls mått bra, fick ett mindre nervsammanbrott i lördags, var så trött på att mina barn hela tiden ska slåss, ja dom skrattar och leker med varandra också men ja dom slåss en hel del, och det känns som det är de ända jag säger till dom här hemma, BRÅKA INTE, SLÅSS INTE OSV :S Ja nu ska dom till dagis idag och vara lite ifrån varandra och förhoppningsvis minskas slagsmålen....
Och jag är glad att jag ska få komma hemifrån och pyssla om mina gamlingar litta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha