Translate

söndag 3 juli 2011

En ilska jag aldrig varit med om tog över min kropp, och de va skönt att få ut den ;)

Gud vilken vecka det har varit... Vi har flyttat nu iallafall efter en jävla massa liv..
Jag kan säga att jag har i vanliga fall en ganska lång smärtgräns innan jag flippar ut...
Och jag har ALDRIG blivit så arg som jag blev i fredags..
Vi har ju hållt på med ett lägenhetsbyte, och vi kom överens om att eftersom dom inte hade hjälp med flytt förrän lördag och vi hade fredagen, så kunde vi hjälpa dom med så mycke vi kunde på fredagen sen kunde dom komma och hämta resten på lördagen..
Men damen fattade inte detta första gången jag förklara och beklaga sig om att hon inte fick lyfta och bla bla bla, men detta blev ändå vår deal att vi skulle hjälpa dom och deras söner fick hjälpa till... Så på fredagen så tömde vi vår lägenhet helt och hållet, alla våra möbler och saker stod utanför, och när jag kolla in till vår nya lägenhet så satt dom bara i köket och drack kaffe och röka..
Jag for in, sa till dom att nu får dom fan sluta slappa och börja jobba, och då säger nöten att ja men fatta detta kommer aldrig gå, jag har ingen bärhjälp idag och då fick jag fan förklara igen att sätt ut er skit så bär vi bort den *de bubblar av ilska i min kropp* dom hade inte gjort ett SKIT! 
Dom ser alla våra saker utanför och gör inte ett skvatt...
Jag slängde ut deras saker och började ta bort den till vår gamla lägenhet, och när jag kommer tillbaka efter några rundor så sitter hon bara på trappen och glor på mig, svetten lackar på mig, trött och sliten, men ändå full av adrenalin i kroppen...
 Och ÄN en fucking JÄVLA gång säger hon till mig att detta går aldrig för jag får inte bärhjälp förrän på lördag och flippar jag, hon knäckte mig, VI VILLE HJÄLPA DOM!!!... Och jag börjar gapa på henne om hur jävla trög får man vara, late jävel....
Jag dämpa mig när hon sa till och sluta gapa och då kom samma jävla kommentar IGEN...
Och då överröstar jag henne och menar på att nu får de fan räcka... Jag va så arg och jag skrek så jävla mycket, sparka in i staketet, hade hon varit nära mig hade jag larmat henne....
Jag for in till min syster och börja STORTJUTA så arg jag var....
Sen börja de bli rulians på deras fötter när jag hota om deras jävla knark och att jag skulle ringa snuten... Då jävlar kom deras bärhjälp och lägenheten tömdes efter att vi fått sitta utanför och vänta i flera flera timmar, men den tömdes och är nu VÅR... Och det är den sunkigaste, ÄCKLIGASTE lya jag varit med om, RIKITGT ÄCKLIG, hahahahaha men vi har rivit ut allt, så hyresvärden kan komma och göra de helrenoverat snabbare...
Men hela grejen att ha en öppen planlösning, stor yta och en söt liten trädgård gör de värt väntan...
Jag är lycklig och jag har en inre ro i själen nu....

Igår hade vi de jag saknat och velat ha, vänner på besök, grillen på, glada ungar som bada i sin pool och en iskall öl i näven.... Lycka

2 kommentarer:

  1. Välkommen till vår hörna =) Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Ni förtjänar det verkligen och sorry att vi kom hem så sent....
    Jag längtar till den dagen lyckan skiner på oss och vi kan få det lite bra =)=) men det kommer... nån dag =)
    KRAMAR KRAMAR

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha