Translate

måndag 28 mars 2011

.....

Ja än en gång så sket de sig.. Jag är inte speciellt långsint när de gäller bråk osv, de går över om man bara låter de kylas ner.. Dom flesta som känner mig vet detta, visserligen blir jag väldigt sällan ovän med någon, jag minns inte ens sist de hände innan denna veckan som kom, de va förmodligen med exet och de e ÅR sen, omjag tänker utöver alla gånger med dig... Och denna gången va de samma sak, låt mig vara så lugnar jag ner mig, håll inte på att göra saken värre genom att hela tiden bomba med idiotiska försök för att skapa krig, eller ngt...
Första gången erkände jag att hela dispyten va löjlig och jag skulle ordna de jag kunde, ochjag trodde vi lagt de bakom oss, men PANG så kom smällen IGEN från ingenstans, precis när jag börjat lugna ner mig från allt och så va de igång IGEN.. Sen TRODDE jag att de löste sig igen och PANG så kom de en smäll till, och jag fattar ingenting.. Den sista smällen va för att jag skrivit i ett tidigare blogginlägg om att jag har frågat Celina om hon vill vara gudmor till Sigge.... Och som vanligt ANTOG denna figur att Sigge skulle ha EN gudmor... Men de har jag aldrig skrivit i ngt blogginlägg.. MAN KAN HA FLER ÄN EN GUDMOR/FADDER
Så 3 jävla gånger har DU startat ett bråk, och jo de va du som starta de första gången med, och varför, jo för du antog... Jag brukar inte ligga bakis hela dagarna här hemma, e människa vid 10-11 utan problem men den tiden kunde du inte ge mig från början, därav bråket, för DU skulle ha de som DU ville...
Och jag vet om att du inte vill att jag ska skriva detta i MIN blogg men nu gör jag de för jag vet om att du springer runt och snackar så jävla mycke skit om mig så nu får de vara bra, du säger att du håller de för dig själv men i helvete heller att du gör, din trut e för stor för att du ska kunna hålla tyst om detta bråket mellan dig o mig... Och skulle de vara så att du är tyst om de är de säkert för du fattar hur jävla korkat allt är..
Du antar så jävla mycke i livet att du förstör enbart för dig själv.. Och de måste vara jobbigt för dig att ingen av dina skvallriga vänner nu mera inte kan skvallra om mina statusar till dig HAHAHAHAHA

1 kommentar:

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha