Translate

fredag 19 mars 2010

Shabby chic

Shiiit vad man kan plåga sig själv, e verkligen astrött och världens dunkade huvudvärk, allt detta pga att Alexander bestämde sig för att vakna 04,30 och vilja äta och sen ovanpå de skulle han skita och då va de kört, fleeeera månader sen han sket så.. Men han har fått för sig att INTE somna om när han ätit och de brukar ske vid 5-6 tiden, så här e vi morgonpigga hahah eller NOOOOOT..

Men nu har jag suttit o kollat runt lite heminredning och vårt hem ska bli sketasnyggt, alla detaljer ska vara noga utvalt, kommer nog ha Shabby Chic stilen i köket, för den stilen kommer passa in i vårt mysiga kök, så ikväll har jag kollat runt lite och jag har hittat liiiiite grejor jag vill ha
Detta e några av dom saker jag hittat ;P Snygga :)
Sen när jag ändå va i farten hitta jag ett par coola skor me hehe

Dom ska pryda mina fötter om ingen annan jävel tar dom hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha