Translate

söndag 21 mars 2010

Mysigt igår med lille Sigge och resten av den STORA familjen!

Trött som ett as IGEN men what to do, Alex har som sagt fått för sig att morgonskita vid 5-6 så då ska de upp och busas, så nu nyskiten och glad springer han runt här i gåstolen, han har verkligen kommit på nu i veckan hur man styr den där gåstolen, innan har han bara åkt lite fram o tillbaka men nu vet han var han ska så då åks de dit hahaha, igår jaga han runt Sigge som körde sin bobbycar, han tyckte de va skitkul.... Och man märker redan av syskonkärleken mellan dom, Alexander åker efter och Sigge vill inte att han ska va precis där han e hela tiden så då sitter Sigge, AKTA AKTA... Busungar :)

Igår va vi hemma hos mamma och pappa, bara jag och Sigge och så kul han hade, sprang runt och busa med dom större kusinerna och åt en massa mat ja Me to :) Så när vi skulle hem däcka han i bilen på 2 röda, kom hem vid 23 tiden, så kul vi båda haft, mysigt o ha med Sig en unge bara :) Min lilla egentid med Sigge :)

Ida ska de packas och ha sig, pratade med Syrran igår om att vi kan låna deras garage och sätta dit lådor så de blir ju skönt, har allt nära och bra till vårt nya place, så kvittar de om vi måste flytta och lämna över denna lägenhet samma dag innan kl 12, för då har man förhoppningsvis flyttat de mesta redan :) Tack syrran :)
Nä nu ska jag slurpa mer kaffe sen ska jag träna bort maten jag käka igår...
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha