Translate

måndag 29 mars 2010

Lyckalyckalycka, de kan inte bli bättre!!!

Ja min gubbe har gått till jobb, första dagen på hans NYA jobb och jag sitter här och väntar på att solen ska gå upp typ så vi kan hitta på en massa roligheter, känns skitbra detta :)
Gubben lämnar över till mig nu och han har haft den tuffa biten av pappaledigheten hahahaha, nu e de ju lätt (nästan) om man jämnför med innan, då va de tufft men nu e de mycke lättare, Sigge han springer runt och har skoj på ett helt annat vis och lillebror han roar sig med de minsta nu och man behöver inte gå runt o bära på han hela tiden och skriker Sigge så skrattar lillebror :) Hahahha... Detta kommer bli sååå kul....

Igår va jag o handla mitt pulver jag dricker och jag blev glad, min tränare stod i kassan och han sa till mig bara så där, du vet om att du ser MYCKE smalare ut, de syns verkligen att du gått ner :D.... Snacka om att jag blev glad, ord från någon man knappt känner gjorde mig så glad, plus att innan så sa min gubbe till mig att jag såg jättesmal ut om rumpa och ben...  Wwweeiii hehe, jag kommer ALDRIG vilja vara så som jag va innan, mådde verkligen dåligt med mig själv och jag älskar känslan av att kunna titta mig i spegeln och må bra, och känslan av att kunna köpa kläder som passa... Känns FUCKING GREAT... 
Så nu e de hårda tag för SUMMER 2010 here I come ;)
 nä nu ska jag busa med mina morgonpigga bebisar <3

1 kommentar:

  1. Grattis till viktnedgången! Har precis börjat med mina soppor idag. Känner igen mig i det du skriver om att man mår så jävla dåligt pga vikten. Känner att jag inte vill ha fler barn nästan pga det.

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha